SiemaShop

Regulamin zakupów

 

Siema Shop.pl



Sklep internetowy “SiemaShop” (www.siemashop.pl), jest skierowany do wszystkich, którzy chcą nabyć gadżety z logo Fundacji WOŚP, Festivalu Pol'and'Rock, wydawnictwa CD i DVD Złotego Melona oraz książki autorstwa Jurka Owsiaka, a także wiele innych.

Przedmioty sprzedawane w SiemaShopie nie są dostępne w innych sklepach, a znaki użyte na wszystkich produktach (logo) zarejestrowane są w Urzędzie Patentowym.

Sklep prowadzi założona przez Fundację WOŚP spółka z o.o. Złoty Melon, w której 100% udziałów posiada Fundacja WOŚP.

Dane adresowe:
Złoty Melon Sp. z o.o. / SiemaShop
ul. Dominikańska 19c
02-738 Warszawa, Polska

KRS: 0000158131, Sąd Rejonowy dla M. ST. Warszawa
XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
NIP: 521-32-36-491, REGON: 015440977
Kapitał Zakładowy w pełni opłacony 1 594 000 PLN

Uwaga! Sklepik działa tylko na terenie Polski i umowy sprzedaży zawierane są tylko w języku polskim (tzn. oferta, zamówienie i potwierdzenie zamówienia zapisywane są tylko po polsku).

 

Wybór produktu

Produkty prezentowane w sklepie podzielone są na dwie grupy - kategorie tematyczne i rodzaje produktów.

Kategorie tematyczne:
Finał WOŚP
Pol'and'Rock
Szadowo Młyn

Rodzaje produktów:
Koszulki - damskie / męskie / dziecięce
Odzież
Płyty CD/ DVD/ winyle
Gadżety

Kliknięcie na miniaturę zdjęcia lub nazwę produktu spowoduje otwarcie strony z prezentacją, gdzie obejrzycie zdjęcie w większej rozdzielczości oraz przeczytacie opis produktu.
Produkty oferowane przez nas w sklepiku można kupować do wyczerpania ich zapasu, a cena, która jest podana przy każdym towarze, jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.

Złoty Melon zastrzega sobie prawo do:
- zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie,
- wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego,
- przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian, bez uszczerbku dla osób, korzystających z warunków danej promocji.

Każdy produkt możecie dodać do koszyka. I mając go w koszyku - możecie kupować dalej lub złożyć zamówienie. Dodanie produktu do koszyka nie rezerwuje go. Aby skutecznie złożyć zamówienie, trzeba za nie zapłacić.

 

Rejestracja / zakup bez rejestracji

Każdy klient, rejestrując się, otrzymuje swój unikalny identyfikator (adres e-mail) i hasło. Kiedy po raz kolejny będziecie chcieli kupować w naszym sklepie, nie będziecie musieli ponownie wypełniać formularza, wszystkie dane zostaną zapamiętane przez system. Pierwszy raz jednak - prosimy, poświęćcie trochę uwagi i wpiszcie wszystkie niezbędne informacje.
Na żądanie wystawiamy także kupującemu fakturę VAT. Musicie jednak zaznaczyć odpowiednią opcję w momencie składania zamówienia, przy tym jednak mamy do Was niezwykle ważną uwagę:
Jeżeli występujecie w imieniu firmy lub jako osoba prywatna i chcecie, byśmy wystawili fakturę VAT - prosimy Was o wypełnienie w formularzu osoby kupującej pól dotyczących nazwy firmy i numeru NIP w odpowiedniej konfiguracji (np. 000-000-00-00 lub 000-00-00-000).
Umożliwiamy również dokonywanie zakupów bez rejestracji. Wtedy jednak nie możecie skorzystać z rabatów, sprawdzać statusu zamówienia i dokonywać zakupów na jedno konto.

 

Przesyłka

Możliwości wyboru przesyłki:
- Kurier Pocztex (16 zł)
- Poczta Polska (13,50 zł)

Odbiór osobisty jest możliwy wyłącznie po dokonaniu opłaty za przedmiot, z potwierdzeniem złożenia zamówienia oraz otrzymaniu wiadomości drogą mailową o treści "zamówienie jest gotowe do odbioru". Zapraszamy po odbiór osobisty na ulicę Dominikańską 19 c, 02-738 Warszawa, od poniedziałku do piątku w godzinach: 08.00-16.00. W dni świąteczne sklep jest nieczynny.

Paczka czeka na odbiór przez Was 30 dni kalendarzowych (1 miesiąc). Po tym czasie nieodebrane zamówienie zostanie anulowane, a wpłacone uprzednio środki zwrócone na konto wpłacającego.


Przy złożeniu zamówienia powyżej kwoty 300 zł (za sam towar!) przesyłka jest darmowa - zarówno pocztą jak i firmą kurierską.

 

Sposób płatności

Jest kilka możliwości zapłaty za złożone zamówienie. Wszystkie dostępne w naszym sklepie opcje są bezpieczne i sprawdzone. Dokładamy wszelkich starań, by zakupy w naszym sklepie były łatwe i przyjemne, dlatego też możesz u nas zapłacić za pomocą płatności internetowych PayU:
- przelewem online
- przelewem tradycyjnym
- kartą debetową lub kredytową
- kodem BLIK

 

Realizacja zamówienia

Realizacja nie powinna trwać dłużej niż 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, o ile oczywiście wszystkie podane przez Was dane będą zgodne z prawdą i uda nam się bez problemu je potwierdzić.
Na płatność za zamówienie czekamy do 5 dni, po upływie terminu zamówienie zostanie anulowane.
Przesyłkę wysyłamy do Państwa w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. 
UWAGA! W czasie Finału WOŚP (grudzień/styczeń) i Festivalu Pol'and'Rock (lipiec/sierpień) czas oczekiwania na realizację zamówienia może wydłużyć się o dodatkowe 14 dni (w sumie 28 dni).
Jeżeli stanie się tak, że z jakichś niezależnych od nas przyczyn zamówienia nie będziemy mogli zrealizować - oczywiście będziemy się z Wami natychmiast kontaktowali a wpłacone pieniądze - niezwłocznie zwrócimy.
I teraz bardzo ważna rzecz. Postaramy się dołożyć wszelkich starań, żeby jak najrzetelniej i jak najlepiej "obsłużyć" Was w sklepiku. Jeśli jednak zdarzy się tak, że zawartość przesyłki nie będzie zgodna z tym, co zamówiliście (każdy człowiek ma prawo się mylić), lub jeśli produkt lub przesyłka dotrą do Was uszkodzone, przysługuje Wam prawo reklamacji towaru i jego naprawy albo wymiany na nowy (identyczny towar). Natomiast jeżeli naprawa albo wymiana okaże się bardzo kosztowne lub po prostu będą dla nas niemożliwe do wykonania wtedy możemy obniżyć cenę za towar albo zwrócić wam zapłaconą kwotę, jeżeli wy zwrócicie nam uszkodzony towar.   

 

Przedsprzedaż

Wszystkie towary dostępne w ramach usługi Przedsprzedaż oznaczamy odpowiednią adnotacją.
Aby skorzystać z tej usługi należy dodać wybrane produkty do koszyka, wypełnić i wysłać krótki formularz zamówienia.

Zamówienie realizowane jest poprzez stacjonarny sklep Siema Shop.

Termin odbioru zamówienia ustalany jest w zależności od dostępności towaru. Dokładamy wszelkich starań, aby czas dostarczenia przesyłki był możliwie jak najkrótszy. Termin dostarczenia przesyłki będzie wskazywany bezpośrednio przy zamawianym towarze.

Zamówienie przez Was towaru w ramach przedsprzedaży daje gwarancję, że będziecie pierwsi w kolejce po zamówiony towar. Nie zawsze jednak mamy możliwość realizacji zamówionego towaru w ramach przedsprzedaży. Z przyczyn od nas niezależnych czas realizacji zamówienia może się przedłużyć (np. premiera oczekiwanej płyty mimo wcześniejszych zapowiedzi producenta może się przedłużyć, a ilość egzemplarzy może być ograniczona). W takich sytuacjach niezwłocznie poinformujemy Was telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej o tej okoliczności, proponując inny termin realizacji zamówienia lub damy wam znać, że realizacja jest niemożliwa. Jeżeli realizacja będzie niemożliwa to w niektórych wypadkach zaoferujemy wam konkurencyjny produkt o tej samej jakości i przeznaczeniu w tej samej cenie. Możecie wówczas odrzucić naszą propozycję zamówienia oraz będziecie mieli uprawnienie do anulowania zamówienia z uwagi na nieprzesłanie Wam przesyłki w określonym terminie. Formularz odstąpienia znajdziecie na naszej stronie internetowej pod linkiem formularz odstąpienia od umowy. Towar oferowany w przedsprzedaży może być opłacony płatnością internetową PayU lub przelewem pocztowym, a także za pomocą karty kredytowej Visa i MasterCard i BLIK.

Oczywiście w przypadku wybrania towaru konkurencyjnego do pierwotnie zamówionego również zachowujecie wszystkie prawa naszych Klientów, w tym gwarancje oraz prawo zwrotu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania towaru, zgodnie z regulaminem naszego sklepu.

Towarów  zakupionych w przedsprzedaży również nie wysyłamy za granicę.

 

Zwroty i reklamacje

Każdy z Was może zrezygnować z zakupionego u nas towaru w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Prawo odstąpienia od umowy nie będzie Wam jednak przysługiwało w przypadkach wymienionych w art. 3 ust. 1 oraz 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta  (Dz.U. 2014, poz. 827), tj. m.in. kiedy usuniecie oryginalne opakowanie z płyty CD, innego nośnika elektronicznego czy otworzycie specjalnie zakapowany program komputerowy, lub gdy zamówicie towary o specjalnych właściwościach przez Was określonych lub ściśle związanych z Waszą osobą. W celu odstąpienia od umowy odeślijcie nam przedmiot (koszt odesłania rzeczy pokrywa kupujący) lub przynieście zwracany przedmiot, pamiętając przy tym o wskazaniu nr rachunku bankowego lub adresu pocztowego, na jaki mamy przesłać pieniądze, wypełniając formularz odstąpienia od umowy.

UWAGA! Kwota zwrotu będzie równa cenie zakupu towaru wraz z kosztami przesłania Wam rzeczy i ewentualnych prowizji za transakcję. Pamiętajcie jednak, że zwracamy Wam wyłącznie koszty dostawy w wysokości najtańszego sposobu dostawy produktu oferowanej Wam na dzień złożenia zamówienia. Jeżeli więc wybraliście droższy sposób dostawy towaru niż ten oferowany przez nas to i tak zwracamy Wam koszty do wysokości najtańszego sposobu dostawy znajdującego się w ofercie Siemashop. Pieniądze te wyślemy najpóźniej w terminie 14 dni roboczych od otrzymania przez nas zwracanych towarów wraz z informacją o numerze rachunku lub adresie na który ma być przesłany przekaz pieniężny.

Jeśli natomiast stwierdzicie, że przesłany do Was towar nie jest zgodny z Waszym zamówieniem lub posiada wady, przysługuje Wam prawo reklamacji. Jeżeli kupiliście towar jako konsumenci Wasze uprawnienia są przewidziane w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny, w szczególności dotyczące umowy sprzedaży (art. 535-555 k.c.), rękojmi za wady rzeczy (art. 556-5764 k.c.), gwarancji (art. 577-582 k.c.)  (Dz.U. 1964, nr 16, poz. 93 ze zm.). Dokładnie rozpatrywać będziemy każdą Waszą wątpliwość, bo bardzo zależy nam na utrzymaniu jak najlepszej jakości obsługi i samych produktów. Reklamacje zgłaszajcie drogą mailową pod adres: [email protected] lub telefoniczne i podajcie wtedy koniecznie numer zamówienia, które reklamujecie, opiszcie swoje zastrzeżenia oraz podajcie numer telefonu kontaktowego do siebie. Najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania wiadomości skontaktujemy się z Wami telefonicznie lub mailowo aby zawiadomić Was o uznaniu lub nieuznaniu Waszej reklamacji. Jeżeli reklamacja będzie zasadna – naprawimy towar lub wymienimy towar na nowy. Jeśli nie będziemy mogli dokonać naprawy albo wymiany lub okażą się one zbyt kosztowne - zwrócimy wpłaconą cenę produktu, a także dokonamy zwrotu poniesionych kosztów przesyłki (reklamowany towar przesyłacie do nas Pocztą Polską - Paczka +), ewentualnie obniżmy cenę za towar jeżeli będziecie chcieli go zachować i zwrócimy Wam różnicę. Szczegóły dotyczące formy i miejsca zwrotu pieniędzy ustalimy po uznaniu reklamacji.


Podczas przyjmowania przesyłki prosimy Was aby rozpakować ją w obecności listonosza lub kuriera. Jeżeli w tym czasie stwierdzicie, że towar jest uszkodzony poproście kuriera lub listonosza o sporządzenie protokołu, który obaj podpiszecie. Najlepiej abyście jeszcze wykonali zdjęcia uszkodzonego towaru i razem z protokołem lub jego kopią przesłali nam je drogą mailową. Po sporządzeniu protokołu i zdjęć niezwłocznie skontaktujcie się z nami. Takie protokoły czy zdjęcia mają później ogromne znaczenie dowodowe, dlatego ich brak może pozbawić Was skutecznych środków dla stwierdzenia przyczyn istnienia wad towaru i realizacji przysługujących Wam uprawnień.

Pamiętajcie proszę, aby przed odesłaniem nam towarów, które reklamujecie przestrzegać powyższej procedury, tj. najpierw skontaktować się z nami i opisać dokładnie wady oraz przesłać nam jak najwięcej materiałów, które potwierdzają Wasze racje (protokoły sporządzone z listonoszem lub kurierem, zdjęcia, dokładny opis uszkodzeń, wad lub innych niezgodności). Wówczas nie narażacie się na ponoszenie kosztów związanych postępowaniem reklamacyjnym, jeśli reklamacja okaże się nieuzasadniona.

Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

Utrwalanie, bezpieczeństwo i udostępnianie do wglądu kupującemu jego danych osobowych

Postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klienta znajdują się na stronie internetowej Sklepu Internetowego www.siemashop.pl poświęconej polityce prywatności.

Klauzula informacyjna RODO

Złoty Melon Sp. Z o. o. zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuje, iż:

1)      administratorem Twoich danych osobowych jest firma Złoty Melon Sp. Z o. o. z siedzibą przy ul. Dominikańskiej 19c w Warszawie 02-738; tel.: 22 397 78 40,

2)      w przypadku dodatkowych pytań dotyczących ochrony danych osobowych w firmie Złoty Melon Sp. Z o.o. prosimy pisać na adres mailowy [email protected];

3)      Twoje dane osobowe przetwarzane będą na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody (Art. 6 ust 1 pkt. a RODO), w przypadku zarejestrowania się do sklepu Siemashop lub newsletteru, oraz w celu realizacji umowy kupna sprzedaży (Art. 6 ust 1 pkt. b RODO)

4)      odbiorcą Twoich danych osobowych mogą być podwykonawcy firmy Zloty Melon Sp. Z o. o., w zakresie świadczonych przez nich usług, w tym informatycznych, zgodnie z podpisanymi umowami. Nie mają oni prawa korzystać z Twoich danych w swoich celach.

5)      Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, ani organizacji międzynarodowej.

6)      Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać:

a.      W przypadku danych osób które zarejestrowały się do sklepu, lub zarejestrowały się do newsletteru – aż do odwołania przez nie zgody;

b.      W przypadku osób które dokonały zakupów – do czasu wygaśnięcia ewentualnych roszczeń z tytułu realizacji umowy, czyli do 10 lat od daty ostatnich zakupów, o ile osoby te nie zarejestrowały się w sklepie, lub cofnęły zgodę na przetwarzanie ich danych.

7)      posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie chyba, że istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności, jak np. w przypadku punktu 6. b.;

8)      masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych) gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

9)      Podanie danych jest dobrowolne, jednak bez nich nie będziemy mogli zrealizować wysyłki newsletteru lub sprzedać interesujących Cię rzeczy;

10)   Twoje dane nie służą nam do profilowania, natomiast niektóre Twoje dane są automatycznie przetwarzane w ramach realizacji płatności (status, id transakcji, zaszyfrowane dane karty) i obsługi zamówień (status, data).

 

 

Sumując wszystkie wyjaśnienia, nasz Regulamin Zakupów wygląda w skrócie tak:

1. Wybór produktu do zakupu powinien nastąpić po dokładnym zapoznaniu się z opisem produktu i z jego ceną.
2. Oferta obowiązuje do wyczerpania zapasów.
3. Każdy klient rejestrując się otrzymuje swój unikalny identyfikator i hasło.
4. Możliwy jest zakup bez rejestracji.
5. Wszystkie dane klienta wpisane w ramach rejestracji są chronione specjalnymi i zaawansowanymi systemami, dając bardzo wysokie gwarancje bezpieczeństwa.
6. Zamówiony produkt dostarczony jest przesyłką kurierską, przesyłką pocztową na koszt kupującego lub odbierany osobiście - według wyboru kupującego.
7. Płatność może nastąpić za pomocą PayU:
- przelewem online
- przelewem tradycyjnym
- kartą debetową lub kredytową
- kodem BLIK
8. Realizacja zamówienia - w ciągu 14 dni od jego złożenia, za wyjątkiem przypadków określonych  powyżej tj. w czasie Finału WOŚP (grudzień/styczeń) i Festivalu Pol'and'Rock (lipiec/sierpień) czas oczekiwania na realizację zamówienia może wydłużyć się o dodatkowe 14 dni.
9. Oczekiwanie na płatność - 5 dni; po upływie tego terminu następuje anulowanie zamówienia.
10. Każdy zamówiony i otrzymany produkt może zostać zwrócony w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Warunkiem odstąpienia jest złożenie nam oświadczenia o odstąpieniu zgodnie z wzorem, który zajedziecie pod adresem: wzór prawa odstąpienia od umowy, i odesłanie nam towaru, który zwracacie w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu. 
11. Koszty przesyłki zwrotnej zakupionego produktu pokrywa kupujący.
12. Kwota wpłacona za zwrócony produkt jest niezwłocznie zwracana po otrzymaniu go przez Sklep.
13. Każdy kupujący ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej wad jakościowych lub otrzymania produktu niezgodnie ze złożonym zamówieniem.
14. Reklamacje mogą być składane drogą milową na adres [email protected]
15. Reklamacja jest załatwiana niezwłocznie, jednakże nie dłużej niż w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania.
16. W przypadku uznania reklamacji, produkt zostaje wymieniony lub naprawiony na koszt sklepu lub - w przypadku braku takiej możliwości - zostaje zwrócona zapłacona za niego kwota wraz z poniesionym kosztem przesyłki, ewentualnie jeżeli towar chcecie zachować możliwe jest obniżenie jego ceny.
17. Produkty oferowane za pomocą usługi przedsprzedaż wysyłane są w pierwszej kolejności.
18. Płatność za towar zakupiony w przedsprzedaży następuje drogą internetową lub przelewem pocztowym bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
19. Płyt zakupionych w przedsprzedaży również nie wysyłamy za granicę.

 

Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Nas (Siemashop) w ramach sklepu internetowego rozstrzygane są przez sądy powszechne. Jeżeli jesteście konsumentem możecie rozważyć skorzystanie z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl.



Serdecznie pozdrawiamy! I pamiętajcie - gramy do końca świata i....

 

 

 

Aktualizacja 25.05.18