SiemaShop

Pytania

 

Jak kupować w sklepie SiemaShop? 

 

To bardzo proste!

 

Przeglądasz nasz asortyment, a wybrane produkty dodajesz do koszyka. Kiedy w Twoim koszyku są już wybrane produkty, a Ty chcesz zrealizować zamówienie, klikasz w swój koszyk. Przenosisz się wtedy do czytelnego i bezpiecznego procesu składania zamówienia i dokonywania płatności. Postępuj zgodnie z zaleceniami, a zrobisz zakupy w SiemaShopie szybciej, niż myślisz.

Nasz system jest w 100% bezpieczny i przyjazny Użytkownikowi. Jeśli na etapie zakupów napotkasz na problem - skontaktuj się z nami!

 

Jak można zapłacić za zakupy w sklepie SiemaShop?

 

Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy kilka możliwości zapłaty za złożone zamówienie. Wszystkie dostępne w naszym sklepie opcje są bezpieczne i sprawdzone. Dokładamy wszelkich starań, by zakupy w naszym sklepie były łatwe i przyjemne, dlatego też możesz u nas zapłacić:

 

- za pomocą płatności internetowych PayU

- kartą kredytową

- gotówką (tylko przy składaniu zamówienia na miejscu, w sklepie)

 

Jakie są formy i koszty przesyłki?

 

Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka wygodnych opcji przesyłki. To od Ciebie zależy, którą z nich wybierzesz (decyzję o wyborze przesyłki podejmujesz dopiero w czasie składania zamówienia).

 

Kurier Pocztex (16 zł)

Poczta Polska - paczka pocztowa (13,5 zł)

Odbiór osobisty w Warszawie (0 zł)

Zapraszamy po odbiór osobisty na ulicę Dominikańską 19 c, 02-738 Warszawa.

 

Jak długo trzeba czekać na wysyłkę towaru?

 

Jeśli zamówienie zostaje złożone w okresie śródrocznym przesyłka zostaje wysłana do dwóch dni roboczych od momentu otrzymania wpłaty.

 

UWAGA! W okresach Finału WOŚP i Przystanku Woodstock czas oczekiwania na przesyłkę może się wydłużyć nawet do 21 dni ze względu na dużą ilość zamówień. W tym okresie szczególnie prosimy o wyrozumiałość, ale robimy wszystko, by sprostać Twoim oczekiwaniom.

 

Nie mam adresu e-mail, czy mogę zrobić zakupy w sklepie?

 

Niestety nie. Twój adres e-mail jest nam potrzebny do weryfikacji konta i zamówień. Aby złożyć zamówienie w naszym sklepie, musisz mieć swoją skrzynkę e-mail.

 

Mam problem z logowaniem do sklepu, co robić?

 

Dziękujemy za każdy zgłoszony problem w naszym sklepie. Dzięki temu SiemaShop może być tylko lepszy!

Wszelkie uwagi prosimy wysyłać na adres e-mail: [email protected]

 

Jak mogę skontaktować się z obsługą sklepu?

 

Najlepiej kontaktuj się z nami za pomocą e-maili. Dzięki temu nasze ustalenia zawsze będziesz mieć zapisane, nie umkną Ci żadne daty, numery itd. Cała korespondencja pod ręką - wygodnie i pewnie!

Piszcie do nas na adres [email protected]

 

Czy mogę wymienić koszulkę na inny rozmiar?

 

Oczywiście! Jeśli zakupiłeś daną koszulkę, a nie odpowiada Ci jej rozmiar, możesz wymienić go na inny (w obrębie tego samego wzoru) o ile oczywiście takowy będziemy posiadać. Nie ma z tym wtedy żadnego problemu. Wystarczy, że odeślesz do nas zakupiony produkt (wysyłka na koszt kupującego) w ciągu dwóch tygodni od otrzymania zamówienia, a my wymienimy Twoją koszulkę na inny, bardziej odpowiedni rozmiar.

 

WAŻNE - koszulka nie może nosić śladów użytkowania, musi być oryginalnie zapakowana, posiadać wszystkie metki.

 

Czy mogę dostać fakturę na konkretne zamówienie?

 

Oczywiście! Wystarczy, że podczas zamawiania zaznaczysz opcję "Chcę otrzymać fakturę VAT" i podasz wszelkie niezbędne dane do wystawienia faktury.

 

 Co znaczy hasło “kupuj z sercem”?

 

SiemaShop - Kupuj z sercem!
 
Dokonując najmniejszego nawet zakupu w sklepie Siema Shop wspierasz działalność Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Dzięki Twojemu wsparciu Fundacja WOŚP może realizować kolejne cele statutowe i wspierać polską medycynę dziecięcą.
 
Dziękujemy za każdy Twój zakup! Kupując w SiemaShopie, kupujesz z sercem!

 

Jeśli masz pytanie, na które nie udzieliliśmy jeszcze odpowiedzi - jesteśmy do Twojej dyspozycji! Prosimy wysłać e-mail z zapytaniem na adres [email protected]

 

UWAGA! Jeśli pytanie dotyczy konkretnego zamówienia koniecznie podaj jego numer w treści maila! Numer zamówienia znajdziesz na liście zamówień na swoim koncie, bądź w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.